persson-lund

Alla inlägg den 31 maj 2012

Av Stephanie Lund - 31 maj 2012 22:16

Min svägerska la in en länk till min sida på hennes blogg så av mig får hon en heeelt egen sida!   Generöst va!?  

Ja, men här är länken   http://catta85.bloggplatsen.se/ hon skriver om träning och vardagen! Väldigt intressant så klicka in er och ta en titt!   

Av Stephanie Lund - 31 maj 2012 21:41

Idag lyckades jag att rulla av sängen, fixa frukost till mig och Melwin, väcka Melwin och cykla med honom till dagis. På vägen hem så cyklade jag förbi skolan och sen cyklade jag hem. Fixade lite hemma men slöade mest på soffan. Sen for jag iväg på cykeln igen för att hämta min lilla kille. Väl hemma så gjorde vi hallonpannkakor med krossade solrosfrön, skit gott! Sen vilade vi middag och jag har varit så himla slö idag så vi har bara lekt lagat mer mat och sen badade Melwin medans jag städade av lite i badrummet och sen va det dags för ett sista mål innan sängen. Dock va det inte så lätt att lägga honom. Han somnade inte försen han fick ligga i våran säng. Men sen sov han som en stock  


Jo förresten när jag va på skolan så sa jag till om att jag avslutar matten och om jag inte kommer in på högskola till hösten så ska jag återkomma och göra färdigt den. Jag har verkligen en massa planer nu. Det känns så spännande.


Tittar på Revenge just nu... Sååå spännande! Sen ska jag krypa till kojs i den oändligt stora sängen!    

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards