persson-lund

Alla inlägg den 28 maj 2012

Av Stephanie Lund - 28 maj 2012 11:58

Varför är det alltid någon som ska trycka ner andra? Vad är det för mening? Varför måste alltid någon förstöra det roliga? Vad tjänar man på det? Jag förstår mig verkligen inte på det. Livet kan väll vara tufft nog utan alla på hopp? Jag kan bli så besviken på att alla alltid ska ta åt sig. Å är det jag?... Är det mig du menar? FAN om du tar åt dig så är det förmodligen något du själv tycker att du gör fel. Jag har inte sagt att det är du och tar du då åt dig så BAD FOR YOU! Om du är nöjd med relationen så tar du förmodligen itne åt dig. Vad har du då att vara rädd för?


Skitsnack är också något som irriterar mig så fruktansvärt mycket! VARFÖR SNACKAR MAN SKIT!? Varför kan man aldrig få vara nöjd och glad? Förmodligen handlar det om att höja sig själv till en högre rank. Men vet ni!? Man hamnar bara högre upp i rank i den omogna och patetiska listan! Har man verkligen inget annat att prata om? Herregud så tråkigt att lyssna på allt skit hela tiden! Att diskutera mm tycker jag är okej, men då ska man stå för sin åsikt också! Vem vill ha en falsk vän vid sin sida? Är du falsk mot någon i någons närhet så lär inte de andra tyda sig till dig när det är problem heller. Vilket man vill att sina vänner ska göra.


Bli en bättre människa och höj de människor som du egentligen tycker är bra. De människor du kanske inte alls tycker om behöver du varken säga något eller skriva något till. Svälj stoltheten och väx upp! 

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards