persson-lund

Alla inlägg under augusti 2013

Av Stephanie Lund - 9 augusti 2013 13:17

Såg ett gammalt inlägg där jag undrade hur Melwin skulle reagera på att bli storebror. Jag kan berätta att han är en fruktansvärt snäll och fin storebror! Han kramar och pussar mycket på sin lillasyster och vill gärna hålla henne. Han är fortfarande hjälpsam och mysig! .....


Idag har vi varit med syster och två av hennes barn på Fc och sjungit. Melwin sjöng som bara den och Alfred (M:s kusin) hängde på och sjöng och busade han också. Nu blir det lite sen lunch.. Blir bara korv och pommes nu. Senare ska vi inte till stan på kräftansdag och kika lite :)



Av Stephanie Lund - 8 augusti 2013 09:19

Den 26 april blev jag tvåbarnsmamma och jag ÄLSKAR DET! Vi fick en liten tjej som fick namnet Mira. Från att vi åkte in så tog det ca 2tim och 20min. Så det va faktiskt skönt... Allt gick så pass bra så vi åkte hem på kvällen :)

Vardagen har varit som ett pussel. Försökt att få alla bitar på plats och nu verkar pusslet blivit helt.


Vi försöker få reda på¨vad som händer med Melwin... Hans vikt och längd och sånt vill inte riktig fortsätta uppåt. Har börjat med laktosfritt så vi får väl se vad som händer....


Sommaren har varit helt underbar! Varmt och mycket sol.. Vi har varit i Eksjö,Öland, Edsvalla (utanför Karlstad) och sen har vi varit hemma och badat lite och sånt... Vi har samlat på oss en massa fina minnen. Men nu är vi tillbaks i vardagen och det är faktiskt också skönt :)


Ska försöka blogga lite bättre och oftare! ;)

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards