persson-lund

Alla inlägg under september 2012

Av Stephanie Lund - 13 september 2012 07:14

Just nu ligger Melwin i soffan och jag sitter här (också i soffan) med våra uppfluffade morgonfrisyrer och mullvadsögon  Men det har vi väl rätt till så här tidigt på morgonen?  ¨Vi ska piggna till lite och jag ska försöka få till ett röj på riktigt idag och inte smita ifrån det!!! Det blir ju lätt att man måste hjälpa Melwin med något eller så beger man sig ut "en liten stun" och sen kommer man hem OJ jag skulle ju fixat till här och klockan rinner iväg.... Men nu har jag piggnat till igen och slipper spara all energi till jobbet. SÅ SKÖNT!!


Det har inte hänt så mycket sen sist. Jag jobbar på och så... Illamåendet försvinner i mellanåt. Men det finns fortfarande en mage... Ibland mer uppsvälld. Ja det kanske inte är så roligt att läsa om graviditeten men å andra sidan är jag så glad så varför inte skriva på?


Melwin är fortfarande en toppen unge! Jag känner verkligen att jag är lite bortskämd... Han hjälper till så mycket han kan och finner sig i det mesta. Dock tror jag att den första tiden med ett syskon kommer vara jobbig för oss alla. Men vi vänjer oss. Melwin har dessutom blivit 2år! Gisses vad tiden går! Och helt plötsligt så är "man" så pass stor så vagnen ska man hålla i och gå brevid och inte sitta i... Dock så sitter han om han måste   



Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards