persson-lund

Alla inlägg under juli 2012

Av Stephanie Lund - 26 juli 2012 22:35

Jag är så fruktansvärt glad att jag har dig vid min sida. Det har varit en berg och dalbana men vi har kämpat och står stadigare än någonsin. Att vakna upp och ha dig vid min sida är det bästa som finns. När jag är med dig pirrar det fortfarande i hela kroppen, jag blir så glad av din närhet. Jag är tacksam för att du aldrig har gett upp,att vi har kämpat tillsammans. Snart har vi varit föräldrar i två år, och jag kan inte önska någon bättre pappa till våran son. Du är bra på alla sätt och vis, underbar! Jag älskar dig så sjukt mycket Jonny! Ja, i nöd och lust <3

Av Stephanie Lund - 18 juli 2012 21:33

Det är precis vad jag känner mig just nu. Värdelös och otillräcklig som mamma. Försöker göra allt för min lille prins. Vet inte vad som är fel med honom. Vet inte vad jag ska göra. Imorgon ska jag iallafall ringa VC och se till att vi får en tid så de kan titta på min lilla pojke. Ögoninflammation? Halsfluss, kattallergi, gräsallergi? Usch en massa saker snurrar runt. Hoppas iallafall att det är något som han kan få hjälp emot och att det inte är något virus... I ett sånt här fall känner väl sig alla eller åtminstone de flesta sig hjälplös? Ja,lite värdelös också. Man vill inte att ens barn ska bli sjukt/sjuka. Men det blir dom. Vet inte varför man känner sig så när det är grejer som man faktiskt inte kan hjälpa. Aja, jag vet att jag inte är värdelös egentligen. Men ibland känns det bara så.

Av Stephanie Lund - 13 juli 2012 18:32

Eftersom vi åkt på semester i Eksjö igen så har jag inte kunnat blogga. Men nu så finns ju den här appen. Nu blir det blogg!
Förra helgen va vi på torpön och åt mat, fikade,lekte och Jonny klättrade i någon form av bana 8 meter upp i luften. Under helgen blev det också grillning och kubb, någon öl och Melwin badade i den lilla poolen och vi tog en långpromenad i skogen och så åkte vi till Jönköping. Väldigt mysigt. Igår och idag har/är vi hos Helena. Jonny kommer om någon timme och hämtar oss så vi ska åka ut till pappa igen :))

Av Stephanie Lund - 3 juli 2012 15:27

Alla har vi väl någon gång tänkt "h*n och jag kanske skulle ha ett bättre förhållande" eller "undra hur ett förhållande med h*n skulle vara". Jag har tänkt både så i ett förhållande och när jag träffade Jonny. På den tiden va Jonny upptagen, men han kände tydligen som jag. Det tog inte lång tid innan det var vi, men ändå vi tänkte så båda två... I hemlighet. Är det det som är de förbjudna tankarna? Att tänka och vilja är väl två helt olika saker? Precis som att vilja och göra? Fantasier kan ju lätt skena iväg. Hahaha,det lät men jag menade att man ibland kan tänka på de mest konstigaste sakerna ibland. Ja, men typ som nu. Varför i hela friden tänker jag på detta? Jaja, det hade varit intressant om folk hade vågat öppna sig och vågat slänga sig in i diskussioner. ALLA vet vem jag är men ni kan ju hitta på att ni är precis vem som helst!   

Av Stephanie Lund - 2 juli 2012 18:36

  Pitbull- Rain over me... En sjukt bra låt. Eller inte sjukt bra utan den är bra men den för med sig en massa minnen från Malmö. Ja, jag saknar faktiskt Malmö otroligt mycket. Men jag ångrar inte att jag flyttade.

Min energi är helt borta! Jag vet inte vad som hände med den.... Hoppas att jag vaknar fulladdad imorgon igen! Lite sol hade ju inte skadat!


Idag har vi varit och handlat. Blev ju en liten promenad, Melwin somnade i vagnen och sov ett tag när vi kom hem. Sen har vi ätit en massa, sjungit och han har dansat och lekt. Jag älskar min fina lilla gosse. Jag vill ju så gärna ha en till, men inte nu... Inte just nu, inte för att jag skulle bli ledsen om det blev nu, men det känns inte som rätt tillfälle precis just nu... Vi får helt enkelt se när det blir, men någon gång   Fast av någon anledning tycker Jonny att när han är 30 så är han för gammal... Vilket betyder då att när jag är 25 så är jag för gammal.... Då skaffar ju de flesta barn... Ska nog kunna få honom till att ändra på den tanken... Undra om han kommer hamna i någon 30års kris... Han är ju bara för gullig.   




Pitbull, kan vara en av de hetaste!!


   

Av Stephanie Lund - 1 juli 2012 20:08

Jo, jag tycker om när människor visar uppskattning men ärligt det finns en gräns för allt. Jag är inte intresserad av falska människor. Jag vill inte ha dom i mitt liv. Att snacka skit och vara falsk är en grej för fjortisar. Fattar inte folk att det alltid kommer fram till den de snackat om? A men iallafall så är jag så fruktansvärt trött på en människa som gör allt för att fjäska.. Ringer när h*n har lust och snackar bara en massa ointressanta saker. JAG BRYR MIG INTE! Jag är så trött på att det alltid ska passa när h*n vill och att man aldrig kan vara trevlig och prata allmänt annars. Antar att världen är full av såna människor... Ja inte i mitt liv. Jag tycker och tänker också men mest för mig själv. Fjäsk är det fulaste jag vet. Jag faller inte för sånt skit.


Idag har jag rensat i klädkammaren. Blev en massa kläder som jag ska skicka till UFF och en del skor också. Alltid någon som bli glad över det man själv inte vill ha.


Förresten, det är med alkohol och barn. Jag vet att det är många som tycker att man inte ska dricka något med alkohol alls när man har barnen med sig/i närheten. Men jag anser att en öl inte gör så mycket skada. Skillnaden är väl om man skulle sitta och bli full framför sitt/sina barn? Aldrig någonsin att jag skulle bli full i Melwins närhet. Jag vet hur det känns att se fulla odrägliga människor. FY, aldrig! Men att ta EN ÖL eller EN CIDER eller ETT GLAS VIN, har aldrig gjort mig något... Ja om det hänt någon gång alltså. Men då måste man veta vart gränsen går. Jag vet att folk kommer att ha en massa åsikter. Dela gärna med er av dom!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards