persson-lund

Alla inlägg den 24 maj 2012

Av Stephanie Lund - 24 maj 2012 19:45

Va i skolan idag och räknade lite matte. Förhoppningsvis så är det sista gången på Måndag. Det hade varit så skönt om det blev klart. För övrigt så cyklade jag och Melwin hem till Pia idag. Det blev några trevliga timmar med fika och friskluft. Det va så skönt att Melwin kunde röra på sig utan att behöva tjata för faror hela tiden   Usch min förkyldning vill inte gå över.... Så irriterande   . Jaja nu ska jag mysa med Jonny innan det är dags för sängen. Melwin är ledig från dagis imorgon, fast jag har tvättid tidigt imorgon bitti.....     

Av Stephanie Lund - 24 maj 2012 12:52

Det viktiga är inte att ha många vänner. Det viktiga är att ha någon vid sin sida. Någon som bryr sig och någon som kan få än på bra humör. Någon som får än att känna sig älskad när man inte känner sig värd någonting.

Någon som kan hålla om dig, när du bara vill skrika.

Någon som inte trollar bort dina tårar, utan som får dig att släppa på trycket, och som får dig att le när det känns okej för dig.

Någon som finns mer än när livet är roligt.

Någon som inte dömmer utan som väljer att lyssna och finnas.


Det viktiga är inte mängden utan att det finns någon trogen.


Det är därför jag älskar dig så mycket Jonny  

(Det finns fler, men som jag väljer att inte nämna just idag)


Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards