persson-lund

Direktlänk till inlägg 23 augusti 2012

Gravid/Drömmar/Mål

Av Stephanie Lund - 23 augusti 2012 21:24

Det har visat sig att jag väntar barn igen... Ja och om det kan man ju tycka vad man vill. Jag blev jätteglad över detta, även om det egentligen är fel tid igen... Jag har ju drömmar om att bli socionom.. Vilket jag ALDRIG någonsin kommer att ge upp! Jag SKA BLIR DET någon gång. Jag tänker kämpa tills jag är där! Jag kommer kämpa för att ge min familj en bra framtid. Hur det än blir med den här "bebisen" (om den kommer till världen eller ej) så får det vara bra sen... Ja åtminstånde tills jag har uppnått min dröm och fått ett ordentligt jobb! Jag vet att det kommer bli tufft och att det kommer att bli en förändring igen..... Usch jag är så himla känslig nu.. Jag väntar på svar från ett TOPPEN jobb! Jag önskar av hela mitt hjärta att jag får det! Det skulle vara så underbart och jag hade kunnat slappna av och njuta... Det är ju bara till att söka andra jobb, men detta verkar faktiskt super!


Det här med att kämpa.. Jag har kämpat hela mitt liv. Kämpat efter olika saker! Har jag en dröm/mål så ger jag mig inte försen jag är där, om inte den raka snabba vägen fungerar så får jag ta en omväg för i mål det ska jag!


Det blev verkligen ett tråkigt inlägg men jag vet faktiskt inte riktigt vad jag ska skriva... Vad är det som är så intressant att läsa om?

 
 
Ingen bild

Carola

23 augusti 2012 22:48

Även om du tar en omväg så vet jag att du en dag står där med din examen i hand. Bara ta nya tag sen. Jag tror på dig, du kommer lyckas tids nog <3 håller tummarna extra hårt för jobbet.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Stephanie Lund - 11 september 2013 12:39

Mina barn får inte allt de vill ha. Dels för att inkomsten inte tillåter och för att jag tycker det är onödigt med saker de inte har nytta av. På nätet har jag läst om de som säger att de inte har någon bra ekonomi men önskar ds spel och en massa ann...

Av Stephanie Lund - 9 september 2013 23:57

Hur tror ni att det känns att ryckas ifrån sin familj och helt plötsligt stå i hallen hos främmande människor alldeles själv? Från att haft någon åtminstone en människa vid sin sida till att känna sig alldeles naken? Så kände jag trots att min tvilli...

Av Stephanie Lund - 5 september 2013 18:20

Jag har bott i forsterfamilj. Detta handlar dock inte om den familjen som jag bodde hos. Där emot har jag hört mycket och läst mycket om olika familjer. För det första så undrar jag om de som väljer att bli fosterfamilj verkligen har tänkt på det ...

Av Stephanie Lund - 9 augusti 2013 13:17

Såg ett gammalt inlägg där jag undrade hur Melwin skulle reagera på att bli storebror. Jag kan berätta att han är en fruktansvärt snäll och fin storebror! Han kramar och pussar mycket på sin lillasyster och vill gärna hålla henne. Han är fortfarande ...

Av Stephanie Lund - 8 augusti 2013 09:19

Den 26 april blev jag tvåbarnsmamma och jag ÄLSKAR DET! Vi fick en liten tjej som fick namnet Mira. Från att vi åkte in så tog det ca 2tim och 20min. Så det va faktiskt skönt... Allt gick så pass bra så vi åkte hem på kvällen :) Vardagen har varit ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards