persson-lund

Alla inlägg den 25 maj 2012

Av Stephanie Lund - 25 maj 2012 22:34

Tänk att få en chans att lära sig dansa. Gud så glad jag skulle bli. Det är något som jag alltid drömt om att göra. Det ser så himla roligt ut och den känslan som kommer när man tittar på dansare är oslagbar! Dans och grym musik, finns det något bättre? Jag har aldrig velat kunna något speciellt inom dans. Jag hade nog mer viljat testa mig fram för att se vad som passar. Men om jag hade fått en chans att prova så skulle jag aldrig tacka Nej! Undra varför jag aldrig har provat... Det är ju ganska dyrt och jag har väl aldrig egentligen fattat hur roligt det skulle vara. Aldrig fattat att det inte bara var en period utan att det faktiskt är en dröm! Det kanske blir så att den här drömmen blir sann någon gång. Ååå det skulle vara så jäkla skoj!!!!! Lära sig koregrafi och känna adrenalinet pumpa tillsammans med musiken och de fantastiska stegen! Någon gång.... Någon gång ska jag testa!   

Av Stephanie Lund - 25 maj 2012 20:09

Idag började jag med att tvätta upp alla sängkläder och badrums mattan och tjock tröjor. Så härligt att man kan hänga det ute på balkongen   När tvättiden var slut och Melwin hade vaknat efter vilan så cyklade vi först bort till Atollen för att se om de hade öppnat, NOPE. Vi cyklade till stan igen och sprang in på netto och handlade lite fika. Melwin fick äta en burkmat innan vi cyklade vidare bort till koma för att tillbringa några timmar där. Årets FÖRSTA dopp är TAGET!   Nu kikar vi på Let´s dance och sen blir det några mattetal. Ska göra nationella i matte på måndag  


     


  

Av Stephanie Lund - 25 maj 2012 09:16

Ibland skulle jag vilja hoppa in i drömmarnas värld. Allt är oftast så perfekt. Tänk om allt bara hade varit bra någon gång. Inget oro, inget tvång bara få vara en liten stund. En stund alldeles ensam. När livet känns skit så önskar jag att man bara behövde ta ett steg, att få vara i den perfekta världen helt ensam... En liten liten stund. Bara stänga av och hinna njuta. Njuta av de perfekta fågelkvittret, den perfekta lukten och den perfekta utsikten... Bara få vara helt ensam i en perfekt värld där ingenting är förbjudet. Att få leva ett liv på rosor en liten stund, en endaste gång.


Nähä om jag skulle pallra mig ner till tvättstugan och sluta drömma   

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards