persson-lund

Alla inlägg under november 2012

Av Stephanie Lund - 3 november 2012 18:45

Idag vaknade jag med världens huvudvärk... Jonny och Melwin kom in till mig och sa att de hade gjort frukost. En stor,god frukost! Gott va det!   Sen tog jag en alvedon och sen kom Kewin,Casper och Viggo hit. Melwin och Viggo lekte jättebra och de andra två spelade mest med Jonny    Björd hit syster på taco lunch också. Mysigt och gott!    Viggo fick syn på Melwins papparkakskläder och undrade när han skulle ha dom.. Ja sa att han skulle ha dom när de firar jul på dagis... Till svar fick jag.. Jaha va gulligt   . Efter att syster gått med Alfred och Viggo så städade jag av lite. När Kewin och Casper gick hem så hade vi lite Lördags mys med chips och dricka   ...


Sen vi kom hem har jag mått så illa, haft huvudvärk och allmänt trött... Får mer och mer ont i bäckenet också.. Men det är bara att bita ihop   


Måste bara säga att Melwin verkligen har blivit så stor och lär sig snabbt... Han plockar upp efter sig och hjälper till att diska och allt som behövs göras. Han gör mig sååå glad! Han busar och sjunger och dansar och fixar. Bästaste finaste Melwin   Undrar lite hur det kommer att bli när han får ett syskon? Mycket beror nog på hur man själv är som förälder...?


     

Av Stephanie Lund - 1 november 2012 21:46

Jag är verkligen glad över att vi väntar en liten igen, men jag har så svårt att verkligen ta det till mig. Jag vågar nog inte det riktigt än.. Det är inte verkligt än även om jag mår som jag gör... Kanske är det en försvarsmekanism om det skulle hända något. Med Melwin va det också annat, jag har svårt för att prata om bebisen osv. Lite kan kanske vara för att jag inte vill lägga ner tid på något som inte "finns än"... Lite jobbigt faktiskt, men tiden går fort. Väldigt fort...


Vi har varit i skåne några dagar. När vi åkte ner träffade vi finaste Josse. Hon väntar ju också barn  Lite roligt att vi får barn så nära ändå  De bjöd på både kaffe och mat. Mmm så gott det va! Det är så tråkigt att det tar så lång tid innan man träffar vännerna. Saknaden är så stor. Jag vet att det finns de som tänker att jag "väljer bort" ngåon, men så är faktiskt inte fallet. Där emot väljer jag vilka jag träffar just den gången vi är nere. Vi åker långt och betalar en hel del för att åka ner och hinner inte träffa alla. Men jag finns här uppe också. Folk kan lika gärna ta sig hit någon gång om de tycker att jag "väljer bort" dem.


Skönt att vara hemma igen i alla fall. Idag har jag mest legat på soffan med huvudvärk och illamående. Dock gick det över när vi va hos fina syster och fika. (Hon fyller ju faktiskt 30år IDAG!!! Grattis ännu en gång    ) Eller ja huvudvärken har hållt sig borta men illamåendet kom tillbaks.... Hoppas att jag mår bättre imorgon 


Funderar på en sak.. De flesta människor säger att de inte tycker om skitsnack osv.. Men ändå så snackas det en massa skit... Varför? Vad är det för mening med det? Varför vill man göra andra människor illa? Jag har så svårt att förstå det....


Har lite hårproblem också... Jag vet inte riktigt om jag vågar färga håret nu och vilken färg jag ska färga om jag nu skulle göra det... Börjar tröttna på både färg och frisyr.. hmm, verkligen så svårt!


Nu blev det en massa hoppande och lite av varje, men så är det väl när man inte bloggar som man "ska"..

Ha d bäst!



       


Tänker ofta på dig... Saknar dig massor! Saknar tiden som vi hade tillsammans   

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards