persson-lund

Alla inlägg den 23 maj 2012

Av Stephanie Lund - 23 maj 2012 20:40

Slog upp ögonen som inte riktigt ville hänga med. Tittade mig omkring, ingen där. Lyssnar efter små tassande fötter, inga läten. Plötsligt hör jag hur mina pojkar busar loss. Jag ligger i sängen och ler till de underbara skratten. Efter ett tag kommer dom in med en stor mugg kaffe! MMMM så gott! Jag puffade till kuddarna bakom mig och tog min bok och läste lite. När jag väl kom av sängen så möts jag av två fina glada pojkar.


Dagen fortsatte med lek och stoj och mys inne. På eftermiddagen gick vi över till systers gård och förblev ute på gården ett tag. Jonny satt barnvakt och jag sprang mellan hemmet och tvättstugan. Det har ju varit så sjukt varmt idag, and I love it! Så himla skönt att slänga på sig något på morgonen och sen är det bara till att gå ut. Ingen jacka, ingenting!    

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards