persson-lund

Direktlänk till inlägg 3 oktober 2012

Blablabla....

Av Stephanie Lund - 3 oktober 2012 08:14

Jag har fått tips på att skriva om min graviditet, så det är vad jag tänker göra   

Ja, inte bara graviditeten men jag känner lite att det hade varit roligt att kunna titta tillbaks på sen.

Jag är i v12 nu och mår lite sisådär. Mycket illamående och tröttheten slår till rätt som det är.

 Jag mådde inte lika dåligt med Melwin och inte så här länge… Ja inte vad jag kan minnas i alla fall. Jag hade inte så här ont i ryggen så tidigt med Melwin heller. Men det som är positivt nu är ju att tiden går så himla fort. Med Melwin visste jag alltid exakt vilken dag och vilken vecka jag var i. Så fort någon frågade så visste jag direkt. Jag vet ju att jag är i v12 det vill säga 11+någonting… Men jag har inte så stor koll faktiskt. Tiden sticket i väg och Melwin håller mig sysselsatt      Nästa vecka ska jag på inskrivning på MVC. GUD jag har verkligen glömt vad man gör och allt man gör där. Inte för att det är exakt likadant efter som vi bodde i Malmö då. Nu får vi ju inte ens välja på om vi vill veta könet eller ej… Tråkigt, men jag dör inte av att vänta. Tror i alla fall att det kommer en pojke till, det skulle vara skoj men ett under om det blev en tjej :D Hur som helst så spelar inte könet någon roll. Det ska bli jätteroligt!


Jag har bestämt mig för att börja packa ner de saker vi inte använder eftersom vi ska flytta till större. När vi flyttar vet jag inte riktigt men förhoppningsvis innan jul   .  Melwin har det så bra på dagis just nu, allt verkar gå bra. Ja och för övrigt så tycker jag att han blivit så stor helt plötsligt. Han ska göra allt själv och hans vilja går inte av för hackor. Men han är fortfarande oftast glad och snäll   Ja och annars så rullar allt på!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Stephanie Lund - 11 september 2013 12:39

Mina barn får inte allt de vill ha. Dels för att inkomsten inte tillåter och för att jag tycker det är onödigt med saker de inte har nytta av. På nätet har jag läst om de som säger att de inte har någon bra ekonomi men önskar ds spel och en massa ann...

Av Stephanie Lund - 9 september 2013 23:57

Hur tror ni att det känns att ryckas ifrån sin familj och helt plötsligt stå i hallen hos främmande människor alldeles själv? Från att haft någon åtminstone en människa vid sin sida till att känna sig alldeles naken? Så kände jag trots att min tvilli...

Av Stephanie Lund - 5 september 2013 18:20

Jag har bott i forsterfamilj. Detta handlar dock inte om den familjen som jag bodde hos. Där emot har jag hört mycket och läst mycket om olika familjer. För det första så undrar jag om de som väljer att bli fosterfamilj verkligen har tänkt på det ...

Av Stephanie Lund - 9 augusti 2013 13:17

Såg ett gammalt inlägg där jag undrade hur Melwin skulle reagera på att bli storebror. Jag kan berätta att han är en fruktansvärt snäll och fin storebror! Han kramar och pussar mycket på sin lillasyster och vill gärna hålla henne. Han är fortfarande ...

Av Stephanie Lund - 8 augusti 2013 09:19

Den 26 april blev jag tvåbarnsmamma och jag ÄLSKAR DET! Vi fick en liten tjej som fick namnet Mira. Från att vi åkte in så tog det ca 2tim och 20min. Så det va faktiskt skönt... Allt gick så pass bra så vi åkte hem på kvällen :) Vardagen har varit ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards