persson-lund

Direktlänk till inlägg 3 november 2012

Today

Av Stephanie Lund - 3 november 2012 18:45

Idag vaknade jag med världens huvudvärk... Jonny och Melwin kom in till mig och sa att de hade gjort frukost. En stor,god frukost! Gott va det!   Sen tog jag en alvedon och sen kom Kewin,Casper och Viggo hit. Melwin och Viggo lekte jättebra och de andra två spelade mest med Jonny    Björd hit syster på taco lunch också. Mysigt och gott!    Viggo fick syn på Melwins papparkakskläder och undrade när han skulle ha dom.. Ja sa att han skulle ha dom när de firar jul på dagis... Till svar fick jag.. Jaha va gulligt   . Efter att syster gått med Alfred och Viggo så städade jag av lite. När Kewin och Casper gick hem så hade vi lite Lördags mys med chips och dricka   ...


Sen vi kom hem har jag mått så illa, haft huvudvärk och allmänt trött... Får mer och mer ont i bäckenet också.. Men det är bara att bita ihop   


Måste bara säga att Melwin verkligen har blivit så stor och lär sig snabbt... Han plockar upp efter sig och hjälper till att diska och allt som behövs göras. Han gör mig sååå glad! Han busar och sjunger och dansar och fixar. Bästaste finaste Melwin   Undrar lite hur det kommer att bli när han får ett syskon? Mycket beror nog på hur man själv är som förälder...?


     

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Stephanie Lund - 11 september 2013 12:39

Mina barn får inte allt de vill ha. Dels för att inkomsten inte tillåter och för att jag tycker det är onödigt med saker de inte har nytta av. På nätet har jag läst om de som säger att de inte har någon bra ekonomi men önskar ds spel och en massa ann...

Av Stephanie Lund - 9 september 2013 23:57

Hur tror ni att det känns att ryckas ifrån sin familj och helt plötsligt stå i hallen hos främmande människor alldeles själv? Från att haft någon åtminstone en människa vid sin sida till att känna sig alldeles naken? Så kände jag trots att min tvilli...

Av Stephanie Lund - 5 september 2013 18:20

Jag har bott i forsterfamilj. Detta handlar dock inte om den familjen som jag bodde hos. Där emot har jag hört mycket och läst mycket om olika familjer. För det första så undrar jag om de som väljer att bli fosterfamilj verkligen har tänkt på det ...

Av Stephanie Lund - 9 augusti 2013 13:17

Såg ett gammalt inlägg där jag undrade hur Melwin skulle reagera på att bli storebror. Jag kan berätta att han är en fruktansvärt snäll och fin storebror! Han kramar och pussar mycket på sin lillasyster och vill gärna hålla henne. Han är fortfarande ...

Av Stephanie Lund - 8 augusti 2013 09:19

Den 26 april blev jag tvåbarnsmamma och jag ÄLSKAR DET! Vi fick en liten tjej som fick namnet Mira. Från att vi åkte in så tog det ca 2tim och 20min. Så det va faktiskt skönt... Allt gick så pass bra så vi åkte hem på kvällen :) Vardagen har varit ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards