persson-lund

Direktlänk till inlägg 1 november 2012

Tankar och funderingar.... Lite av varje.

Av Stephanie Lund - 1 november 2012 21:46

Jag är verkligen glad över att vi väntar en liten igen, men jag har så svårt att verkligen ta det till mig. Jag vågar nog inte det riktigt än.. Det är inte verkligt än även om jag mår som jag gör... Kanske är det en försvarsmekanism om det skulle hända något. Med Melwin va det också annat, jag har svårt för att prata om bebisen osv. Lite kan kanske vara för att jag inte vill lägga ner tid på något som inte "finns än"... Lite jobbigt faktiskt, men tiden går fort. Väldigt fort...


Vi har varit i skåne några dagar. När vi åkte ner träffade vi finaste Josse. Hon väntar ju också barn  Lite roligt att vi får barn så nära ändå  De bjöd på både kaffe och mat. Mmm så gott det va! Det är så tråkigt att det tar så lång tid innan man träffar vännerna. Saknaden är så stor. Jag vet att det finns de som tänker att jag "väljer bort" ngåon, men så är faktiskt inte fallet. Där emot väljer jag vilka jag träffar just den gången vi är nere. Vi åker långt och betalar en hel del för att åka ner och hinner inte träffa alla. Men jag finns här uppe också. Folk kan lika gärna ta sig hit någon gång om de tycker att jag "väljer bort" dem.


Skönt att vara hemma igen i alla fall. Idag har jag mest legat på soffan med huvudvärk och illamående. Dock gick det över när vi va hos fina syster och fika. (Hon fyller ju faktiskt 30år IDAG!!! Grattis ännu en gång    ) Eller ja huvudvärken har hållt sig borta men illamåendet kom tillbaks.... Hoppas att jag mår bättre imorgon 


Funderar på en sak.. De flesta människor säger att de inte tycker om skitsnack osv.. Men ändå så snackas det en massa skit... Varför? Vad är det för mening med det? Varför vill man göra andra människor illa? Jag har så svårt att förstå det....


Har lite hårproblem också... Jag vet inte riktigt om jag vågar färga håret nu och vilken färg jag ska färga om jag nu skulle göra det... Börjar tröttna på både färg och frisyr.. hmm, verkligen så svårt!


Nu blev det en massa hoppande och lite av varje, men så är det väl när man inte bloggar som man "ska"..

Ha d bäst!



       


Tänker ofta på dig... Saknar dig massor! Saknar tiden som vi hade tillsammans   

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Stephanie Lund - 11 september 2013 12:39

Mina barn får inte allt de vill ha. Dels för att inkomsten inte tillåter och för att jag tycker det är onödigt med saker de inte har nytta av. På nätet har jag läst om de som säger att de inte har någon bra ekonomi men önskar ds spel och en massa ann...

Av Stephanie Lund - 9 september 2013 23:57

Hur tror ni att det känns att ryckas ifrån sin familj och helt plötsligt stå i hallen hos främmande människor alldeles själv? Från att haft någon åtminstone en människa vid sin sida till att känna sig alldeles naken? Så kände jag trots att min tvilli...

Av Stephanie Lund - 5 september 2013 18:20

Jag har bott i forsterfamilj. Detta handlar dock inte om den familjen som jag bodde hos. Där emot har jag hört mycket och läst mycket om olika familjer. För det första så undrar jag om de som väljer att bli fosterfamilj verkligen har tänkt på det ...

Av Stephanie Lund - 9 augusti 2013 13:17

Såg ett gammalt inlägg där jag undrade hur Melwin skulle reagera på att bli storebror. Jag kan berätta att han är en fruktansvärt snäll och fin storebror! Han kramar och pussar mycket på sin lillasyster och vill gärna hålla henne. Han är fortfarande ...

Av Stephanie Lund - 8 augusti 2013 09:19

Den 26 april blev jag tvåbarnsmamma och jag ÄLSKAR DET! Vi fick en liten tjej som fick namnet Mira. Från att vi åkte in så tog det ca 2tim och 20min. Så det va faktiskt skönt... Allt gick så pass bra så vi åkte hem på kvällen :) Vardagen har varit ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards